duminică, 2 august 2009

Mereu al 2-lea (ghidul misoginului, partea III)

Evident, toata lumea conspira. Conspiratii mici, marunte, individuale. Toata lumea are o poveste de spus şi o minciună de înrădăcinat. Desigur mai exista şi excepţii, noi, persoanele de faţă, cei care citim acest blog şi care evident, nu avem de-a face cu asemenea urzeli puerile şi ridicole. De regulă, femeile cedează, trebuie doar să le provoci. Toate femeile cedează dacă ştii cum să le provoci. Dar ţinând cont de un mic, dar foarte important secret - paradigma găinii! (1). Da, aşta e prima regulă a mecanismului seducţiei feminine. Fă-o să trăiască tentaţia, fără să-şi simtă vina! Toate femeile au fantezii cu necunoscuţi, şi s-ar opune, dacă ar fi după ele, cam cât te-ai opune şi tu, dacă te-ar asalta o bunaciune. Asta are cateva implicaţii imediate:
1. Femeile cedează rapid dacă o iei prin învăluire şi dacă sunt foarte frumoase, sansa să fi cedat foarte des la "one-night-standuri" este pătratic mai mare. Asta nu înseamnă nicidecum că dacă e urâtă, n-are cine să bălească după ea.
2.Femeile cedează rapid şi aproape necondiţionat, indiferent de starea de bine "de acasă" la orice individ cu veleităţi de "mascul alfa" (2)

3. Femeile o pun de un one-night-stand numai cu un străin. Daca începe să te cunoască, nu va mai fi niciun one-night-stand. Deci ori in seara aia, ori niciodată! pentru că ulterior vor resimti complexul lor de "doamnă" si se vor replia!

În prezent, deşi am 30 de ani, aproape, mă confrunt cu aceleaşi probleme de la 22 de ani. De câte ori cunosc o tipă, ia ghiciţi ce poveste aud:
"Defapt ai fi al doilea!
Cu primul meu prieten am stat 5-7 ani şi înainte de el am avut un prieten cu care doar m-am sărutat şi atât.
Cu cel dinaintea ta am avut o relaţie monotonă, în care eram mereu pe locul 7-8-9 sau 10, niciodată nu-mi acorda atenţie şi îmi ignora atât prezenţa cât şi necesităţile (fiziologice, de sex adică).
Era un tip drăguţ şi atent când l-am cunoscut, dar a luat-o pe alcool sau jocuri de noroc sau chestii riscante, sau curve.
Cât despre SEX =)), deja vorbim de lucruri sfinte. Aveam perioade de luni întregi când în afară de sărutul de după servici, nu ne apropia nimic.
Am rămas cu el atâţi ani fiindcă a fost primul, şi l-am iubit aşa cum a fost, dar a venit momentul să îmi asum şi eu un viitor. Nu mai puteam continua aşa"
Vă pare cunoscut! Şi mie! Atât de cunoscut încât primul lucru care urmează să i-l zic unei domnişoare cu care urmează să mă "îmbârlig" e această poveste. Deja o ştiu! Am auzit-o de atâtea ori inainte....
Realitatea este defapt următoarea: N-ai cum sa ai 25 de ani, fată fiind şi să ai doar un partener sexual. Fiindcă n-ai cum, decât dacă ai probleme grave cu aspectul sau igiena, sau perceptele religioase. Dar...TU nu esti o fanatică religioasă! Instinctele tale îţi dictează să spui celorlalţi cam ce ar vrea ei să audă, evident, după mintea ta. Dacă tipul e serios, brusc iei atitudinea aia de "femeie morala, cu idealuri familiste şi mai ales MONOGAME". Dacă dai de vreun macho, brusc devii o devoratoare de adrenalină. Problema e ca uzura feminină există, dar nimeni nu poate vedea kilometrajul. Dar îl putem calcula, după ecuaţiile matematice descrise de mine in http://mindnuker.blogspot.com/2009/05/porc-misogin-partea-ii.html
Viziunea sistemică asupra întregului, calculele probabilistice şi deterministe, precum si modelarea matematică a spaţiului n-dimensional în care pendulează:)) relaţiile umane ma preocupă din ce în ce mai mult, pentru a da un nou înţeles noţiunii de ...........role-play!

(1)- paradigma gainii (urmărite de cocoş): "dacă stau sunt curvă, dacă fug sunt proastă. Nu mai bine mă impiedic???!!!"
(2) - mascul alfa e masculul cu veleităţi de lider. Termen imprumutat din zoologie pentru a-l desemna pe ăl mai cu moţ.

Un comentariu:

  1. pula mea , si mie mi s-a indrugat cum ca acea x a fost bataia de joc a porcaraiei barbatesti , dar eu nu citisem postarea asta , ori eram prea prost sa intuiesc asemenea plan marshall.

    RăspundețiȘtergere

Treceţi şi p-aici!